moms26 kızlar 2 aylıkken bebişlerin kafa ölçüleri nasıldı? sağlık ocağında 41 ölçüldü ama ölçen kişi ne boyunu ne kafasını doğru düzgün ölçemedi sallabaş yaptı biraz, yarın doktor kontrolümüz var ama sizlere de sormak istedim🙏
The_paues moms26 benim bebeğimin 5 aylıkken 41di.muhtemelen yanlış ölçmüşlerdir zaten bizimde öyle kilo boy doğru ölçemiyorlar
Atesmomm moms26 2 aylıkken 40,5′tu Doktor gayet normal demişti şu an 3 aylık ve 42 Tedirgin olacak bir durum yok bence
moms26 deniz-95 mezuram yok eşime aldırsam mo diye düşündüm sonra da takıntı haline getirmekten korktum
moms26 busenihicalakadaretmez çok düz yatırmıyorum kafası hep sağ sol oluyor doğduğunda da kafası arkaya doğru sivriydi o yüzden mi büyük çıktı diye düşünüyorum bir de 10 gün önce 39 ölçülmüştü
Ecekus_mom moms26 yarını bekleyin bir de, bence 41 olsa da sorun yok 😇 bebeğinizin kafası bariz büyük görünüyor mu da şöyle baktığınızda
busenihicalakadaretmez moms26 belki de dedğiniz gibi dikkatsiz yanlış ölçmüştür. Yarını bekleyin bakalım yarın ne diyecekler, yine haber edin buraya olur mu?
moms26 Ecekus_mom inşallahhh🤲🏻 biraz büyük evet ama anne karnında da kafası önde gidiyordu doktorum sıkıntı olmadığını söylemişti o zaman ama burda çok kötü şeyler okudum o biraz tedirgin etti beni
moms26 The_paues çok savruk davranıyorlar, insanların kaç günü berbat oluyor bu ölçümler yüzünden yarın nasıl olacak bilmiyorum
The_paues moms26 yok takma sen kafana doktorunun dediği önemli.bizimde hep boyu kısa kiloyu fazla ölçüyor başı söylemedi hiç bende sormadım doktorun söylediğiyle çok farklı oluyor
moms26 busenihicalakadaretmez merhabalar kontrolden geldik şimdi kafa çapı 39 cm çıktı. durumu anlattım 41de olsa kilosu uygun sorun olmaz dedi benim gibi dert eden anneler olursa bilgileri olsun 🥰