evasmom Kızlar bebeğimi bugün devlet hastanesinde alerji doktoruna götüreceğim. Alerji testini bugün hemen yaparlar mı yoksa ona da mı gün veriyorlar?
Bebegim38 evasmom hemen yapıyorlar bekletmiyorlar sadece sonuçlar geç çıkabiliyormuş bizim 1 günde çıktı gerçi de
Minaa66 evasmom sut alerjisinde deri olmuyor diye biliyorum (emin degilim) kizim 13 aylik yenj yaptirdik 10 gün sonra sonuçlar cikti
Bebegim38 karan0772 yok devlette şehir hastanesinde ile göre değişiyor demekki randevuyuda aynı gün buldum testi de aynı gün yaptılar
karan0772 Bebegim38 süt alerjisi için mi yapıldı bizim yüzümüzde kızarıklık var ve kaka yapmıyor fitilsiz
eclahu Minaa66 biz kan test yaptırdık kandan bişey görunmedı kakasındada dedi ama yine korkuyorum diyetı bozmaya kanda temiz çikarsa alerji yok doğrumu anladım
Minaa66 eclahu yani sonuçlar temiz çıkarsa yok demek biz 4 aylikken fark ettik tıbbi mama başlattılar diyet yaptik 1 yas olduktan sonra test yaptik alerji cikmadi cok yorucu bir surec yaşayan bilir geçebiliyor gecmeyebiliyor alerji seviyesine bağlı bence
karan0772 eclahu nasıl diyet yapıyorsunuz neler yiyorsunuz bende yapıyorum ama doktorum olmuyor yapamıyorsun diyor bütün gün aç geziyorum sütüm kesilecek diye korkuyorum
yeliz87 evasmom bende devlete gittim alerjik egzama dedi kan verdik sadce 1 ay sonraya randevu verdi 1 gunde cikti kan sonuclari