bilememolabilir bende mavi ayakkabı olanı yapıyorum😂 stres uykusuzluktan dolayı benimde yapamadığım oluyor. Diyet tam olarak yapmıyorum. Leslie 2litre üstü su ve Leslie hariç 5000 üstü adım. Yemek aşırıya kaçmıyorum, paketli gıda arada kaçıyor. Bu şekilde benimki de. Tartıya yansımadı ama kıyafetlerim güzel oluyor