Nurcan03 haklısınız fakat bizim ülkede direkt sistem yanlış. Mesela deneme yapmayın diyolar ilkokulda sonra bi anda çocukların seviyesinin ölçüleceğine dair yazı geliyo, bilin bakalım nasıl ölçüyolar, deneme sınavıyla, daha önce deneme çözmeyen çocuklar haliyle yapamıyo ve başarısız kabul ediliyo🤦♀️ ya da şu an sınav kalktı 5e geçince bu çocuklar ortaokulda yine sınava girecekler ama sınav nedir bilmiyolar. Ve maalesef ilkokulda kalma yok diye zaten bir çok veli umursamıyo ilkokulu şimdi bi de sınav tamamen kalktı hiç umursamayacaklar, bir sürü konu eksiğiyle orraokula geçecekler. Üstelik okul, ortam, arkadaş, öğretmen, sistem değişiklikleri ve ergenliğe uyum sağlamaya çalışırken.