Şuan 7.sinifa giden oğlum var. Kuzenimin kızı ile aynı zamanda ilkokula başladılar. Onlar hep sınav olurdu,bizim öğretmenimiz yasak deyip yapmazdı. Onlar çok stresli olurdu ,sizin ne güzel sadece sınıf içi davranışlara göre karne notu veriyor derdi. Ama 4.sinifa gelince bizimkiler sudan çıkmış balık gibi oldu. Sınav sisteminin ne olduğunu bile bilmiyorlardı. Onlar tıkır tıkır ilerlerken , biz takır takır döküldük😁 o zaman anladım ki sınav çocukların hayatının her alanında olacaksa , 1.siniftan itibaren buna hazırlanmaları gerekiyormuş. O yüzden çok da kafanıza takmayın, stresle baş etmeyi öğrenecekler