barlas53 biz de 9.ayına girdiği gün başladık ve ben de ailemden uzaktayım 1 aydır neredeyse ne uyku var ne bir şey o kadar düzenli sakin bebek gitti yerine ağlak mızmız bebek geldi atak diye düşünüyorum bugün 9 ay 22 günlüğüz 2 gündür biraz daha eskiye dönmeye başladık umarım sizin de geçici olur yalnızken çok zor 😞