idilgokce pinkooo_02 bana kalsa ince giydirecegim ama evde eşim ve annem var asla giydirmiyorlar çıldırıyorum
alra idilgokce bende Aydın da ikamet ediyorum inanılmaz sıcak ben sadece zıbınla yatırıyorum üzerine ince bir müslin atıyorum çok terliyor yoksa 😰
Sedas00 idilgokce kısa kollu zıbınla yatar mis gibi bebişiniz benim kız zıbınla yattığı halde terliyo marmaristeyiz bizde yanıyoruz 🥲
sinembereng idilgokce o kadar sıcakta sıvı kaybı Yaşar bebeğiniz ona göre tişörtle falan yatırın üstüne ince öüslin örtü doktorum öyle söyledi bizde şuan çok sıcak bi yerdeyiz zıbınla yatırıyorum