Soğuktan değil sıcaktn zarar gelir o sıcakta çok giydirmişsiniz sadece zıbın olsa yeter ayakları üşüyor derseniz ince bi çorap üstüne de karnını örtecek kadar müslin örtü tamamdır. İsilik olur sonra acır canı. Mersin’de yaşiyorum kısa tulumlar kısa kol tişört şort falan giydiriyorum oğluma. Şimdi hava 24 derece falan içeri de aynı kısa kol tişört ve incecik uzun pijama giydirdim müslin örttüm onuda döne döne açıyor terliyor.