Benimkilerin arası 6 yaş olmasına rağmen tükenmiş durumdayım. Her bebek yeni bir zorluk. Herşey en başa sarıyor. Annem de kv de de başka şehirlerde yaşıyorlar annemi güç bela 2 ayda bir getiriyorum yanıma. Yazları da onlarda geçiriyorum yoksa kaldıramam kesinlikle 😔