NaimeYilmaz Bezınden tasıyor ama aşağıya bükmeye cekınıyorum dedim doktoruma. Asla sorun olmz dedi tek sorun çiş vucuduna gelirse huzursuz olabılır aşağıya dogru duzeltıp bezı bağla dedi🤷♀️
EmineGneDemir Gudigudi aşağı doğru olması gerekiyor bi tanıdığım fark etmeden yukarı dururken bağlamış bezi sıkıntı olmuştu tam hatırlayamıyorum nedenini ama ben hiç ellemiyorum aşağıda duruyor
inismona Ben aşağı yönde bağlıyorum diğer türlü yukarıdan sızıyor hemen. Ama özellikle de uğraşmıyorum. Hiç problem olmadı