Gudigudi Bebegimin bezini baglarken penisini yukari kaldiriyorum sonra bagliyorum. Dogru mu yapiyorum? Annem boyle yapmam gerektigini soyledi kayinvalidem hic elleme oylece kapat diyor. Internette asagi yone bakmali diyor. Kafam karisti acikcasi. Siz nasil yapiyorsunuz?
Tuba8406 Gudigudi merhaba azabı bakmalı ben öyle yapıyorum hem bükülme filan olmuyor hem bezde yanlardan sızdırma olmuyor siz bilirsiniz tabii
CemreKerem Gudigudi canım yukarı doğru yoneltince sızma yapmıyor mu bezde ? Ben aşağı doğru düzeltiyorum bir problem yaşamadım oğlum 1aya yaşına girecek doktor her ay kontrol ediyor zaten .
Gudigudi Aslinda kriterim bezden cisin tasmamasi degil. Bebek hangi durumda rahat ediyor? Bu konuda bilginiz var mi acaba?
16102018 Bende aşağı doğru biliyorum ve öyle yapıyorum hem idrarını dışarı sızdırmaması için hemde bükük durmasın diye
Esranurefe Gudigudi sakın yukarıya doğru yapmayın bebeğiniz çişini rahat yapamaz aşağıya doğru indirin
HilalAnl Gudigudi aşağı bakmalı yukarı kaldırırsan bezden dışarı taşıyor zaten normal durdugu gibi olmalı yani alagı bakıyor
Birprensannesi_ Gudigudi tatlım normal bağla bezini cış yapmada sorunu mu var cocugun cogunlukla cıksını yapmakda zorlanan cocuklara o sekilde yapıyorlar
Mom107 Gudigudi Aşaya bakacak şekilde bağlamalısınız doğru olan o şekil bozuklu olmaması açısından ve çiş kaçırmaması açısından