altinayicikinannesi şöyle özet geçiyim oğlum 22 aylık ve gecede abartısız 6-7 defa emmek için uyanıyor hala ve takatim kalmadığı için pedagog arayışına girmiştim. Ümitsizdim aslında cunku hemen hepsi bildiğimiz şeyleri söylüyor. Yanına uzan masal anlat kitap oku, emmek istediğinde dikkatini dağıt, sarıl okşa vs. Bunları defalarca denemiştim. Olmamıştı. Biz pedagog a gittiğimizde tüm yaşantımızı anlattık ve bizim uykuya gelene kadar çok başka şeyleri öncelikle düzeltmemiz gerektiğini söyledi. Zaten onları düzelttikten sonra gece uyanmalarının otomatikman azalacağını söyledi. Başka bi pencere açtı yani kafamda. Mesela benim çocuğum bebeklikten çocukluğa geçmek istemiyormuş, bebek kalmak istiyormuş bunu tespit etti ve bence de haklı :) tüm duygu durumlarını memeyle düzenliyormuşuz biz. Mama sandalyesi kullanımının bile çocukluğa geçişin önünde bi engel olduğuna kadar detaya girdik yani. Ve 2. Seanstan sonra memesiz uykuya daldırmayı başardım benim için mucize gibiydi. Cunku bana sadece 1 saat dene olmuyorsa eziyet etme çocuğa tekrar meme ver dedi. Normal bi 22 aylık çocuk 1 saat içinde uykuya dalar dedi memesiz de. 3-4gün dene eğer olmuyorsa bu çocuğun başka bişeylere ihtiyscı var demektir, örneğin duyu bütünleme dedi. Ondan da bahsetti biraz. Yani ben biraz rahatladım açıkçası cunku önceki denemelerimde hep kim bilir kaç saat sürecek of pof diye başlıyodum ve olmuyodu tabi. Annenin psikolojisinin ne kadar önemli olduğunu gördüm böylelikle. Sadece 1 saat deneyeceğim rahatlığıyla başlayınca başarabildm. Pedagog umuz Tansu Oskay bu arada.