Öfke dolu yazıyorum bu satırları. Melodi uyku isimli sayfadan reklamı sürekli önüme düştüğünden ve (güya) memnuniyet yüksekliğinden oğlum için uyku eğitimi almak istedim. Ücreti 2500 lira ödedim. Bir hafta önceden verdiği bilgileri dağıtmayacğına, sileceğine dair yığınla imza attırdı. Ödeme yapmadan nasıl işlediğini sorduğumda ilk 2 gün her uyku saatinde iletişimde olacağını gerekirse telefonda konuşacağını, sonrasında da acil her durumda ulaşabileceğimi söyledi (!). Ne mümkün sanırım cumhurbaşkanından eğitim alacağız. Bir sürü ses kaydı attı bunlar herkese attığı ve uyku eğitimi almak isteyen herkes eminim araştırırken bu bilgileri edinmiştir. Ekstra hiçbir şey söylemiyor. Kişiye özel de yarım saatlik tatlı tatlı ses kaydı atmış hihihi gülüyor sevimli. Vakit eğitime geldi. Diş çıkarıyor özel durum vs dedim salı başlayın dedi. Başladım. Ama ulaşmak ne mümkün? Çocuğum bas bas bağırıyor apartman ayağa kalktı. Kadına ne yapacağım diye soruyorum. Bu anlık bir durum nihayetinde. Sorumdan 2 saat sonra cevap veriyor ve sorduğum O an aslında devam etmem gerektiğini söylüyor ama süre farkı ile. Şimdi ise bebeğimin gözleri kan çanağına döndü ağlamaktan hanımefendiye ne yapmalıyım danışmanlığa ihtiyacım var diyorum. Buna para veriyoruz ya güya hala cevap vermedi yarın sabah döner diye ümit ediyorum. Kesinlikle kesinlikle önermiyorum. Asla önermiyorum.