cikolataliekmek delirmeceler aslında bir bakıma çok güzel düzenli olması benim de öyledir ama dediğiniz gibi insan biraz da rahat etmek istiyor😊
cikolataliekmek MadamMommy ilk defa duydum gerçekten ama ne güzel hemen düzene girmiş benim de öyle olur inşallah
cikolataliekmek esmanur433 sıkıntı yapmadım aslında da internette okuyunca bende bir sorun mu var dedim 😬
Elmas16 esmanur433 merhaba ☺️ konudan bağımsız olacak ama normal doğum mu yaptınız sezeryan mı? Benimde son adet tarihim 19 kasım sizinkine çok yakın da doğum için 20-30 Ağustos arası dedi doktor onun için soruyorum
feyzanursen cikolataliekmek benimde 43.gunumde reglim basladi 7 gun surdu ama suan olmam gerken gunden 18 gun gecikti nedenini bilen varmi Sezeryan dogum 3 ay oldu