cikolataliekmek Annelerim oğlum bugün 63 günlük oldu. Ve dünden beri adetim başladı. Oğlumu emziriyorum. İnternetten bakınca sanki çok erken gibi oldu siz dogumdan ne kadar sonra adet oldunuz?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala cikolataliekmek Hayır erken değil, kişiden kişiye değişir ki bu. 6 ay, 1yıl vs olmayanlarla kendinizi kıyaslamayın.
cikolataliekmek NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çok teşekkür ederim internette emzirenlerin daha geç olduğu yazıyor da o yüzden bende sormak istedim 😊
delirmeceler cikolataliekmek sağolsun kendileriyle 17 yaşından beri 28 gün döngüde takılıyoruz sadece yaz giriş çıkışlarında 25-26 gün bandından dönerim oda hava geçişi sanırım bir bırakmadı yakamı hamilelik sonrası şöle 3-4 ay bir rahat etseydim hamileliğimde bile 2 defa regl oldum diyorum ya buda benim hayattaki şansım
DevosMom cikolataliekmek yok bence değil herkesin farklı ilerliyor. Şuan 4 aylık olucaz mesela 2. Reglimi oldum. Düzenli gidiyor bakalım ama düzensiz de gidebilirmiş
MadamMommy cikolataliekmek Evet sezaryen doğum benimki ilk hafta az kanama oldu bitti 25. Gün acayip kanama başladı doktorumu aradım adet oluyorsun dedi sonraki aylarda düzenli devam etti 🤷♀️
Sevemr cikolataliekmek büyük oğlumda kırkım çıktıktan sonra, hemen âdet oldum. Küçük oğlum 5 ay 18 günlük henüz olmadım..
cikolataliekmek delirmeceler aslında bir bakıma çok güzel düzenli olması benim de öyledir ama dediğiniz gibi insan biraz da rahat etmek istiyor😊
cikolataliekmek MadamMommy ilk defa duydum gerçekten ama ne güzel hemen düzene girmiş benim de öyle olur inşallah
esmanur433 cikolataliekmek yani 31 ağustosta doğdu bebeğim 9 kasımda kırkım çıktı 18 kasımda da adet oldum doğumdan önce ki son adet tarihim de 17/18 kasımdı birebir denk geldi üstelik polikistik over sendromu var olabiliyor yani kişiden kişiye değişiyor bu durum sıkıntı etmeyin 🥰
cikolataliekmek esmanur433 sıkıntı yapmadım aslında da internette okuyunca bende bir sorun mu var dedim 😬
Elmas16 esmanur433 merhaba ☺️ konudan bağımsız olacak ama normal doğum mu yaptınız sezeryan mı? Benimde son adet tarihim 19 kasım sizinkine çok yakın da doğum için 20-30 Ağustos arası dedi doktor onun için soruyorum