ayse55beyza kartnsii bende alerji olmustu 1 buçuk aylık kızım var benimki sivri yemiş gibiydi gittim alerji cıkti sıcaktan dedi krem vermişti
Zhrbl12 ayse55beyza ay öyle mi o da olabilir havalar çok ısındı bende hergün dışarıya çıkartıyorum bugün de çıkarttım baya sıcaktı
Zhrbl12 kartnsii allah allah kendi kendine mi oluşuyor birinden mi bulaştı ki aslında ben ve babasından başka temas ettiği yok dışarıya çıkartıyorum ama acık havaya
Zhrbl12 ayse55beyza bez molfix kullanıyoruz ama 40 çıktıktan sonra hep molfix kullandık hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık 🤷♀️
Zhrbl12 kartnsii merhaba götürdüm bir sorun olmadığı sürekli nemlendirmemi söyledi. Neden böyle oldu dedim bezden olabilir dedi artık havalar ısındı için bez yapmıştır dedi