Zhrbl12 Böyle bişey var kaşıyıp duruyor ne sizce yarın doktor kontrolümüz var soracam ama şimdi krem felan sürsem mi napsam
gulsen946_ Zhrbl12 oy kuzum yaaa geçmiş olsun inanın bir fikrim yok sudocrem süreniz yada bepanthol şimdilik iyi gelirmi acaba şifa olsun kuzuma çok üzüldüm
yunusderintemel Zhrbl12 bira kolonya dök istersen mikrop varsa kirsin birde krem sur belki keser kasintisini ama dediğim gibi sudo kremden
zeyinci Acaba birşey mi ısırdı kaşıdı kaşıdı böyle büyüdü bebeklerin teni hassas hemen kızpkırmızı oluyor
eflin_bebe Zhrbl12 Bişey ısırmış kaşıdığı için büyümüş sanki kızarıklığı bebeğinizi rahatlatmak için böyleyi yıkayın bence sonrada pişik kreminden sürün belki geçer yarına kadar hafifler belki
kartnsii Zhrbl12 benim kızımda da çıkmıştı döküntü dedi doktorumuz öyle korkulacak birşey yok ama ateşi fln çıkabilir bazı bebekler de oluyormuş ve bulaşıciymiş ✨
ayse55beyza kartnsii bende alerji olmustu 1 buçuk aylık kızım var benimki sivri yemiş gibiydi gittim alerji cıkti sıcaktan dedi krem vermişti
Zhrbl12 kartnsii allah allah kendi kendine mi oluşuyor birinden mi bulaştı ki aslında ben ve babasından başka temas ettiği yok dışarıya çıkartıyorum ama acık havaya
ayse55beyza Zhrbl12 Zhrbl12 birşey ısırması gibi değil sanki ısırıdıgı yer yok gibi ama alerji durum sanki yedigin seyden olabilir ama neden orası bez kullanıyorsanız bez alerji yapmış olayım kasıyor da olabilir bşrşey ısırması ısırık yerı yok sanki resimde bulamadım Allah şifa versin inşallah 🤲
Zhrbl12 ayse55beyza bez molfix kullanıyoruz ama 40 çıktıktan sonra hep molfix kullandık hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık 🤷♀️