startwn
Neden peki
Ben annemi kanserden kaybettim tam 3 ay oldu bugün 1 evreydi ama bu evrede morel çok önemliydi ama annem artık kendi saldı ve asla iyi olucam demedi ve bir ay içinde bı anda hastalık tekrar yeniledi ve annemi kabettim 3 ay oldu tam bugün kanser çok zor bir illet Allah herkesi ailesine bağlasın