startwn evet öyleydi gerçekten her anına şahit oldum ben , şimdi 3 ayda bir kontrollere gidecek nüks etmez umarım tek korkumuz o , ameliyat vs olmadık kemo ve ışına tam yanıt verdi çektiren pis bi hastalık Allahım evlerden ırak etsin sağlığımızdan ayırmasın