Bukii ilk defa bir yoruma cevap yazma zorunluluğu hissettim acil pediatri hemşiresiyim pardon hanımefendi siz kimsiniz de maaşlarımızı siz ödüyorsunuz? Her mesleğin içinde işini iyi yapanlar da vardır kötü yapanlar da. Acilde sizin üslubunuzla bu cümleyi çok duyuyoruz ve hepsi de çalışmayıp kendini bi şey sanan emek vermek, çalışıp para kazanmak, vergi ödemek nedir bilmeyen insanların sözleri oluyo. Bence ev hanımısınız ama çalışıp vergi ödeyen biriyseniz bile sizden 10 kat fazla vergi ödediğime eminim. Öyle olmasa “maaşlarını bile biz ödüyoruz” gibi hayal ürünü bi cümle kurmazdınız :)