Bukii maaslari bilr biz ödüyoruz
Pardon?
O zaman bütün devlet memurlarının maaşını siz ödüyorsunuz. Öğretmenler, polisler, askerler, doktorlar, hemşireler vs. O ne demek öyle ya?
Biz her birimiz emeğimizle kazanıyoruz o paraları. Siz vergi veriyorsunuz diye bizim maaşımız ödenmiyor, vergi vermediniz diyede maaşımız kesilmeyecek. Biz hiç vergi ödemiyoruz sanki muafız.