Benim kızım da 2 ay 17 günlük. Kolik bi bebek çok zor maalesef. Dediğiniz gibi bu zamana kadar sadece hastaneye ve anneme gidebildim (annem biraz uzak ilçede oturuyor). Haftasonu eşim artık çıkalım sen de hava al ben oyalamaya çalışırım dedi. Pizza yemeye gittik tabi ne uyudu ne bebek arabasında durdu taktım emzirme önlüğünü memeye koyup tek elle yedim. Ordan arkadaşımızın doğum günü vardı bahçede diye gidelim oyalarız dedik ağlaya ağlaya götürdük bi eşim bi ben kucakta hoplattık yine habire memedeydi. Arabada gelirken yine meme. Silikonla emziriyorum ağlamaktan birden katılıyor silikonu çıkar tak emzirme önlüğünü tak ter içinde kalıyorum resmen ama yine de çıkmak iyi gelmişti evde de aynı zaten. Ben de tek başıma bakıyorum, bazen eşim toplantıya kalıyor yarım saat geç gelecek diye ödüm kopuyor resmen. Arkadaşım vardı bebeği doğduğu günden beri öyle sakin bi bebekki kız tek başına arabaya pusete koyardı fıldır fıldır gezerdi. Çok özeniyorum maalesef ben komşuya bile gidemiyorum. Ama yapacak bi şey yok her bebek aynı olmuyor demekki bu zamanlar da geçecek diye kendimi avutuyorum. O yüzden sizi çok iyi anlıyorum 😢😢