3 ay 6 günlük bir kızım var. Uyumuyor ne gündüz ne gece ne bebek arabasında ne de pusette. Artık ağlayacağım tam 2 saat olacak 2. Gündüz uykusunu yaptırmaya çalışıyorum. Çok uykusu var huysuzlanıyor ama asla dalamıyor uykuya. Önce emziriyorum sonra gezdiriyorum uyuyor yatağa koyuyorum 5 dk sonra uyanıyor.bu 7. Yatağa koyuşum. Her uykuda böyleyiz. Tamam uyumasın oynayalım dursun diyorum çabuk sıkılıyor, otursun diyorum ana kucağına oturmak istemiyor 5 dknen fazla. Akşamları 11 den önce asla uyumaz gündüz bu şekilde yarım saat 2 uyku anca yaptırabiliyorum. Arabada pusette durmaz ağlar. Dışarıda bebek arabasında durmaz gezdiririz sallarız yine ağlar.Asla uykuya dalamıyor. Pazar günü kahvaltıya çıkalım dedik çünkü delirmeme ramak kaldı evde bu şekilde. Kahvaltılarımız geldi bir ağlamaya başladı memede de susmadı, herkes bakıp vah vah diye halimize üzüldü. Birşey yemeden hesabı ödeyip hemen eve kaçtık. Ağladım artık bu çocuğun tamam başlarda gazı vardı ama artık daha az daha nadir. Niye uyuyamıyor niyeeee. Akşama eşim hazırlanın ebebeğe gidelim hava al dedi bez, tulum alıp döneceğiz ama yine aynılarını yaşayacağız diye anksiyete yaşıyorum. Çok kötüyüm artık. Tayinciyiz sadece eşim ve ben varız. Eşim 24 saat çalışacakmış artık. Akşamlarıngerçek anlamda bayılır gibi oluyorum yorgunluktan eşim ilgileniyor bebekle şimdi ben ne yapacağım nasıl ayağa kalkıp akşam bebeğimle ilgilenebileceğim.belki de hiç anne olmamalıydım 1 bebeğe bile bakamıyorum diyorum. İkizleri olan başka çocuğu olan nasıl yapıyor tek zor çocuk benimki değil ya diyorum.çok şükür zayıfta olsa sağlıklı ama lütfen söylerin düzeliyor mu böyle çocuklar? Ne zaman çocuğumu alıp hava alabileceğim, ne zaman daha kolay uyuyacak?