Elizbkrc kayınvalideler yok mu zaten . Beni en çok millete laf anlatmak yoruyor. Kayınvalidem de bizim zamanımızda böyle bişey yoktu sen çok pimpiriklisin ye gitsin diyor. Köfte yiyemiyorum diye kavurma yapmış 😀 valla değişikler güvenmem ben kayınvalideme oda tereyağını bol kullanır. Geçen önce koymadım dedi sonra azcık var ya bişey olmaz ondan diyo. Tabi ben huyunu bildiğim için yememiştim