Yaa ben de burdan çok üzüldüm gerçekten keşke hava falan verselerdi bir süre yanınızda tedavi olsaydı olmazsa yatış verselerdii. Allah yardımcıniz olsun tez zamanda geri bebişi saglikla alırsın kucağına inşallah. Canını sıkma onlar güzel bakar umarım💜💜💜