smytpl doğumdan sonra ilk ağda yaptırdım mecbur gitmek zorunda kaldım kendi kuaförüm değildi (2.5 senedir kuaföre gidiyorum) o kadar canım acıdı ki anlatamam size. Bikini bolgemdeki sağ ve soldaki yirtilmalari bile daha beter edip kanatmisti. Şikayette bulundum o anlık acıyla bir şey diyemedim ama sonrası hep perişanlık. Bir yandan da iyiki diyorum çünkü Kahramanmaraşta depremi yaşadık 3 gün sonrasına. Ne denilir bilemedim ki. Ama yorumlarınızın bir kısmını okudum tüğ dökücü kullanmayın şuan daha çok yeni ve iltihap olma durumu çok yüksek en iyisi jilet en azından onunla alıyormussunuz önceden de. O vajina dudak kısmını tutup dikkatlice alabilirsiniz (açık oldu biraz ama kusuruma bakmayın 🌹)