smytpl Kızlar normal doğum yaptım ama dikişlerim oldu kesi atılmak zorunda kaldık şimdi dikişlerim iyileşti ama oradaki tüyler ne ile almalıyım bilmiyorum.Neyle almalıyım siz ne kullanıyorsunuz dikişli olan yerlere
Mrvsmt2502 smytpl tam üzerine denk getirmeden yanlarına ağda sürüp almıştım ufak ufak sürdüm çok sürüp zorlamadım sorun olmadı
Deletedmom_115 smytpl ben 3 ay oldu hâla jiletle alıyorum çok da korkuyorum 🤣🤣 ayna koyup yapıyorum. Ağda eldiven asla cesaret edemem şuan
smytpl Mrvsmt2502 ağda yapamam ya oraya doğum yapabilecek cesaretim var ama ağda acısına dayanacak cesaretim yok 😂
delirmeceler smytpl tüy dökücü bilemedim ama jiletle bastırmadan yapabilirsin ama kesi yerindede tüy çıkıyorsa tam alamayabilirsin
smytpl delirmeceler çok teşkkürler jiletin bi zararı olmuyorsa her şekilde alırım jiletle tüyleri ben
Mrvsmt2502 smytpl lohusayken 1 kere jiletle almıştım evimde olmadığı için ertesi gün yine çıktı kalıntısı cabası. Ağda yapabiliyorsunuz daha rahat bence 2 ayda bir alıyorum ben
Deletedmom_115 smytpl asla ağdayla alamam şuan asla 😂😂 yürürken bile dikkat ediyorum bi de ağda mı vuracam sjdkdkkd