Merhaba herkese belki süreci merak edenler olmuştur diye yazmak istedim. Ben Kozmik Bakım takvimine göre başladım ve yara bandı yöntemini kullandım. Bilmiyorum gerçekten takvim mi iyiydi, yöntem mi güzeldi, bebeğim mi hazırdı ama kızım uyum sağladı bu duruma. En son dün gece saat 11’de emzirdim ondan sonra da memeye yara bandı yapıştırdım. Babasıyla beraber ona anlattık hasta olduklarını, sütün bittiğini söyledik. Bakmak istedi tabi ki görünce anneee ataşa olmuş dedi yani hastalanmış onun deyimiyle. Ateş ölçerle ateşini ölçtü ve kendisi de doğruladı 😺 buraya kadar tamam dedik iyi gitti. İş uyumaya gelince ağladı çok sızladı içim gitti ama kararlı davranmak gerçekten çok önemliymiş. Yanında uyudum uyku arkadaşlarını yatırdık. Oyun oynadık. Babası da destek oldu yorgunluktan gece bir buçuk gibi uyudu. Sabah 6 gibi uyandı ağlamaya başladı. Baya ağladıktan sonra kabullendi pış pış yöntemiyle uyutmaya çalıştım ninni istedi ninni açtım söyledim derken uyudu. Süt istedi bir de gece uyumadan normal sadece süt verdim. Sabah da ağlayarak uyandı anne ataşşş dedi evet dedim süt ister misin evet dedi süt içirdim yine. Sonra bir süre sonra kahvaltı hazırladım iştahsızdı. Unutturmaya çalıştık gezdirdik gündüz de dikkatini dağıtabilmek için bakalım bu gece ne yapacak. 24 saati geride bırakmak üzereyiz umarım kolayca geçer kabullenir. Sadece ben biraz kötüleştim ateşim gerçekten çıkmaya memeler şişmeye başladı. Bunun için öneriniz var mı ne yapabilirim? Umarım okursunuz çok uzun oldu ama ayrıntılı anlatmak istedim umarım yardımı olur 🫶🏻🤲🏻