aslioztrk biz henüz 13 aylığız sonlandırma sürecinde değiliz ama söylediklerinize, ve konuşarak anlamalarını kesinlikle katılıyorum. Bebeğim 9 aylıkken ısırmaya bağladığında o an acısıyla dayandım bir kez cırlamadım Yüzüme baktığında gülmedim ve kızıma sen ısırınca çok acıyor ısırmaNI istemiyorum kızım dedim o günden bu yana bir kez ısırmadı. Gerçekten anlıyorlar, sağlıkla büyüsünler 🧡