47uykusuzanne47 kaşık biberon deneyin birde belki o olur oyun gibi geliyor ,minik suluklar gar ya da alıştırma bardağı sevecekleri mama bulup onu deneyebilirsiniz ben çok geç buldum baya da kullandım ,(toz mamaları ⅚ marka denedim asla kabul etmedi kaşıkla bile ) aptamilin hazır şişede satılanları var birde onu deneyin cagresizlik her şeyi yaptırıyor , dışarıya da çının bende uzun zaman çıkmadım(emmeyecek çok ağlayacak diye ) ama çöm çok iyi geldi arada kendi kendine emdiği bile oldu dışarda