47uykusuzanne47 öncelikle geçmiş olsun hiç stres yapmayın siz stres yaptıkça artıyor red. Benimki 8.aya kadar sadece uyurken emdi onu da çok zor aldı neler yaşadım bir ben bilirim , insan tükeniyor ama geçiyor merak etmeyin ,bazen ayda 100gr alırdı neler denedim olmadı 5aylıkken ek gıdaya başladık 10.aya kadar 2kaşıktan fazla yemedi ,ama geçiyor şu an 14 aylık olması gerekenden çok daha iyi kilosu boyu ,bilseydim kendimi ve bebeğimi hiç yormazdım (açlıktan hasta olacak diye sabahlara kadar ağlıyordum hiç bir şey olmadı ,yeri geldi 8 saat aç kaldı )büyüyorlar ve bir şekilde geçiyor . Önce sağlıklı mutlu anne sonra hepsi çözülüyor