aysegul_my ayy bende yetişemiyorum resmen ve ben böyle dağınık ortama temizlik yapamama ya gelemiyorum sinirleniyorum geriliyorum o ortamlarda ev süpürülecek kalıyor günlük süpürdüğüm evi şimdi 3-4 günde anca süpürebiliyorum tezgahta bulaşık koyamam şimdi gece 2-3 ten önce çocuklsrla işim bitmiyo haliyle mutfak işi de ön saate kalıyor makineye çamaşır atmış oluyorum çocuklardan fırsat bulup sermem geceyi buluyor daha az önce serdim mesela, oğlum 4 yaşında kızım 2.5 aylık oldu çok zorlanıyorum robot süpürge arayışına girdim o derdim bari bitsin diye, hava bi ısınsa parka giderim günlük oğlum yorulur böylece akşam erken uyur o uyanık olunca kızımın da uyumasına müsade etmiyor sesle uyandırıyor öyle olunca benimde işler kalıyor yemek yapamadığım oluyor bazen çocuğu koysam ağlıyor napıyım uyutsam oğlum uyutmuyor doğru düzgün bende yemek yapamadığım zamanlarda ya eşime dışardan getirtiyorum ya da eşime pratik bişeyler hazırlattırıyorum evde, sizde böyle yapabilirsiniz olmuyor çünkü çocuğa yetişsem ev işi kalıyor ev işi yemeğe çamaşıra yetişsen çocuklar kalıyır mutlaka bişeyler eksik yarım kalıyor, robot süpürgeniz yoksa imkan varsa ona bakın, yemek işkerinde sizde yapamadiğınız zaman dışsrdan getirtin en basiti bi ekmek arası bişeyler yaptırsa bile yeter o günü geçirmeye, sizde her işi tek başınıza yüklenmeye çalışmayın yani evi böyle görmeye alışık değilse eşiniz o zamanlar tek çocuk vardı ona göre yapıyordunuz şimdi biri dursa biri başlıyor o da taşın altına elini koyacak mecbur