aysegul_my Sanki 2. Cocuğum olduğundan beri ben hiç bi işime yetişemiyorum tamamlayamıyorum, sabahin 7 bucuğunda kalkiyorum gecenin 2sinde yatıyorum ginede yok anam yetişmiyor sizler nasıl yürütüyosunuz bu ev işini gücünü
Ccyyln aysegul_my yürütemiyorum😀biri 2 aylık biri 2 yaşında. Yataklar toplanmamış bulaşık makinası dolu yemek yok ben de kızlarımla dans edip şarkı söylüyorum tam çıldırmalık 😂😂
esare aysegul_my benimde 2. Çocuk ve asla yetişmiyor yemek yapsam temizlik kalıyor temizlik yapsam yemek kalıyor daha 45 günlüğüz tek bakıyorum evimi pislik göçtürüyor sanki her yerde mikroplar var asla tahammül edemiyorum psikolojik olarak bitiğim birde gerçekten yalnız bıraksalar belki yetiştirecek o da yok gelen oturmaya yemeğe geliyor birde onların hizmetiyle uğraşıyorum hergün patlayacam ama ne zaman
aysegul_my Turuncukafa15- @Mhtp-61 @Madamehappyyyyy @Ccyyln ayy bir ben yürütemiyorum saniyordum eşim eve geliyo akşam normalde evi böyle görmeye alişkin olmadiği icin maşallahı var evin dio zaten iki çesit yemek yapmayi geçtim cocuklarin yiyeceği tek çeşit şeyi zor yetiştiriyorum büyügü 5 yasinda kücüğüm 6 bucuk aylik ayy ben unutmuşum ya ikk cocuğumla olan bu dönemleri
lceLady aysegul_my Hava güzel bosverin işi gücü Alın cocukları dısarı cıkın Ben 3 cocuguda alıp öyle yapıyorum
aysegul_my Egenin_pamugu kız bitmiyo vallahi her gün bi makine camasir yikiyorum kurutup atiyorum odaya bu böyle 3 gün 4 gün bekliyo
lceLady aysegul_my Valla bak eve zor getirdim hatta bazen parkta uyuya kalıyor çimenin üzerinde 9’dan beri üçüde uyuyor Gündüzleri yor cocukları. Aksam sana kalsın istedigini yap.
aysegul_my Madamehappyyyyy eşimde 2 aydir her aksam ek islere gidiyo gec geliyodu birazda o yokken cocuklari ona satamiyorum o olsa satarim işlerimi biraz yaparimda yeni yeni evde bi kac gündür aksamlari
aysegul_my lceLady oğlum icin okeyde kizim kücük ya 6 bucuk aylık her an ne yapacaği belli olmuyo evet biraz büyük olsalar ikiside ikisini yorup erken yatirip aksamida kendime ayirirdim iyi fikirde şuan icin bana uygun degil
lceLady aysegul_my Olur aslında. Dısarıda rahat eder temiz havada uyurdu bilmiyorum ben bebekliğinden beri hep dısarı alıstırdıgım için hepsini akşam rahat ediyorum
Madamehappyyyyy aysegul_my Anladım ek işler yorucu oluyor bu kadar yormayın kendinizi dip köşe temizlemek yerine ortalık toplayıp dinlenin iyi bir ruh haline de ihtiyacınız var ve çocukların var.
aysegul_my lceLady kızım cok mız mız dün dışari ciktik bebek arabasında bile tam uyuyup dalamıyo sürekli uyaniyodu seslerden bu aralar diş huysuzluğuda var