alparslan1_ selimalpinannesi sma gece mamasından aldım ilk defa kullanıyorum, o da kilo aldırır mı acaba. Ben tok tutsun diye aldım diğer mamalardan farkını göremedim yine 3 4 saatte bir uyanıyor gece.
selimalpinannesi alparslan1_ aldırır herhalde canım bize doktorumuz önerdi özellikle aptamil kullanıyordum bize yaramadı ayda 300.400 gr alıyordu 2 aydır bunu kullanıyorum ilkinde 850 diğer ay 900 gr aldı
Nesne ayseee_ merhaba bebelac gold benim bebeğime de güzel kilo aldırıyor farkedilir şekilde, ama maalesef ben içiremiyorum çünkü nedense onu içince fışkırarak kusuyor oğlum sizde de böyle bir durum yaşandı mı?
ayseee_ Nesne hayır yaşamadım her mama her bebeğe yaramıyor maalsef bizde golden goat kullandığımızda kusuyordu mesela o yüzden bıraktık,demekki sizin bebeğe de bu iyi gelmiyor
Nesne ayseee_ aaa bizde bitek golden goat içebiliyoruz onda kusma olmadı aptamil bebelac hipp kusma yaptı çok ilginç 🤔 teşekkür ederim ☺️
ZeydsMom alparslan1_ hipp de nisasta var. Ve kilo aldiriyor. Eger bebegin kilo alimi iyiyse hizli bi seklde aliyorsa onermiyorlar. Ben kilo aldirmayan mama ararken hippi de arastirmistim. 🥲
buketadenatalay Bebek234 ben sma optipro kullandım 3 ay boyunca hemde sütümü emiyordu kilo alımı çok iyiydi