Bebek234 benimki de 11 aylık. Ve her zaman kilo aldırmayan mama almaya dikkat ettim. Bunun başında hipp geliyor zaten. Şimdi de hero baby kullanıyorum. Aptamil dogduğunda kullandım çocuk 2 katı kilo aldı. Eğer sizinki içerse o kilo aldırıyor. Ama çok sağlıksız aldırıyor. Eğer cocuğunuz persentil tablosunun altında kalmıyorsa çok önermem. Şeker ve karbonhidrattan alınan kilolar Allah korusun ileride obezliğe sebep olabiliyor. Ama siz yine de kilo alsın istiyorsanız, ben hero baby kaşık mamasını yapıyodum 7tahıllı olan, içine hipp yada cici bebe bisküvisi katıyordum 3 4 tane, o kilo aldırıyor hemde tok tutuyor. Aptamil dışında birsürü mama denedim kilo aldıranına pek rastlamadım :) belki vardır.