Karyaemir Benim oğlumda 3 yaşına yeni girdi. Bende bir kardeşi olsun yanlız büyümesin diye düşünüyorum ama istemsizce korkuyorumda😐 Hayırlısıyla kucağınıza alırsınız❤️ Bu arada asla linclemedim eğer kıracak bir söz dedigiysem hakkınızı helal edin canım❤️