Damla_eflin teşekkür ederim amin inşallah 🫶35 aylık 3 yaş oluyor bir ay sonra ben üst üste büyümeleri taraftarıyım o yüzden biraz erken dawrandim ama asla pişman değilim şimdide sabretmiyorim doğsun kızımda kardeş fikrine çok güzel alıştı ne zaman gelicek diye soruyor doğduktan sonra illaki kıskançlıkları olur ama bı şekilde üstesinden geliriz insallah😊