handemyyyyy Goktugmom_ ya ne güzel işte bizim fe abimiz var pek ilgimizi çekmiyor aksine bana dokunacak diye korkuyor çünkü diğer bebeğim de küçük daha 3 yaşında o yüzden kardeşini kabullenemiyor hala kıskanıyor valla zor bir durum
merve1997 handemyyyyy ben teması sürekli yapıyoruz uyurken kucakta uyuyor gün içinde de kucakta gezinmeyi çok seviyor kanguruya koyup dolaşıyoruz evin içinde, şarkılarda dans ediyoruz yakın zamanda güler inşallah 🙏🏻🤗