Merhabalar güzel annelerim biz 2 aylık 3 günlük olduk bile neler mi yapıyoruz tummy time kesin ve her gün aralıksız 2-3 defa 15-20 dk olmak üzere yapıyoruz, gülümsemeye başladık bile😊Anneyi ve babayı gördüğümüzde heyecanlanma da başladı, nesneleri hafif tutmaya başladık, biraz daha uyanık kalmaya geceleri de daha uzun uyumaya başladık,agu sesleri çıkarmaya başladık bile🤭bugün üç aşımızı da olduk rota virüs aşımızı doktorumuz emme kabiliyeti oluşsun 3 aylıkken yapalım dedi bizde tamam dedik eeee sizde durumlar nasıl ?