Ben de hamileliğimi beta hcg 8 ken öğrendim doktor kimyasal gebelikten şüphe etti 10 gün sonra gel dedi gittimkese görünmüyo alttan bakmam gerekiyo dedi vajinal ultrason yaptı gerek varmıydı buna yin4 gelirdim dedim yapmam gerekiyodu dedi görmek için daha sonra icim3 kuşgu düştü başka doktora gittim anlattım ona alttan baktı falan diye su an daha erken dedi alttan neden baktı ne alaka doğum a kadar alttan ellenmez ultrasonla bakması yeterli olurdu dedi yani dicegim şu ki bir doktorla kalmayın başka doktora da görünün