Hanımlar merhaba ben yak Yaklaşık iki aydır adet görmüyordum en son Ramazan’da 2. 3 gün lekelenme oldu Doktora gittiğimde ilaç verip göndermişti hatta ilacı da almamıştı Onun üzerine hiç adet görmedim iki ay boyunca bu ayın 14 ü Gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı daha önce 29 Nisan’da yapmıştım negatif çıkmıştı geçenlerde de içime bir kuşku düştü test yapayım ne olabilirki dedim ve testimi pozitif gördüm iki tane yaptım ilkini akşam öbürünü sabah aç karnıma Yapmıştım çok şükür pozitif sonuç aldım ve doktora gittik doktor beta hCG almadan direk keseyi gördü ve dört haftalık olduğunu söyledi idrar testi verdim idrarımda keton çıktı o da gebelik zehirlenmesi üç gün boyunca aralıksız serum takıldı ve doktorum Bugün için pazartesi tekrar gel dedi ve bugün de gittim çok şükür keton temizlenmiş negatife dönmüş ama kesenin içinde hala bebek yok doktor korkulacak bir şey yok dedi kanama olursa gel ilaç vereceğim dedi kese 5 6 haftalık görünüyor ama ben geçen hafta pazartesi günü gittiğimde gebelik dört haftalıktı sizce bu geç döllenme olabilir mi ya da boş gebelik mi başına böyle bir şey gelen var mı hanımlar içimi biraz da olsa rahatlatabilir misiniz 15 gün sonra tekrar çağırdı ama ben 15 gün nasıl bekleyeceğim bilmiyorum