moonla kelin ilacı olsa başına sürer . 1 yaşına girdik ve hala aynı . Artık memeyide oyun halinde getirdi sürekli dişliyor sanki ilk doğum yaptığımda ki gibi yara oldu memelerim . Bende inatlaştım emzirmiyorum ağlıyor ama yapcak bişey yok canım aşırı acıyor bişey giyemiyorum o derece .sadece uyurken veriyorum ee mecbur acıkıyor o zaman yiyor . İlk başta yemedi inatlaştı ama şimdi azar azarda olsa yiyor . Böyle böyle alışacak biraz sert bi karar ama bizim doktorumuz kilo yüzünden 4.5 ayda başlattı ek gıdaya 1 yaşında ama sanki ek gıdaya yeni başlamış gibi . Banada tak etti artık