Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık yemek neredeyse hiç yemiyor 1 çay kaşığı anca yiyordur. Biz verince hiç istemiyor öyle zorlamadıl da ama inat ediyor kendi yesin diyoruz veriyoruz eline ısırıyor tükürüyor yine 1 çay-1 tatlı kaşığı yiyor bütün öğün boyunca haliyle karnı doymuypr sürekli meme istiyor sofraya oturduğumuz anda yemeği reddedip meme istiyor. Günde belki 20 kere emmek istiyordur. Sütüm aslında az değil gayet güzel ama yemekle alması gereken kaloriyi de sütle doldurmak istediği için haliyle bu ayda anne sütü tek başına yetmiyor. Kilo alımı da ek gıdaya başladığımızdan beri azaldı baya. Çok yıprandım artık, tavsiyesi olan?