tpbs bak bu lafa da çok sinir oluyorum. Ayy bizimkiler böyle değildi , yok uyurdu yok dururdu. Napalım eski zamanlardaki gibi değil işte zamane bebeleri. Sanki biz istedik böyle olsun. Moral vereceklerine bide böyle moral bozuyorlar ya. Rabbimden sabır dile çok daha yeni , sen ona oda sana alışmaya çalışıyor. Düzelir inşallah gün geçtikçe umutsuz olma 🌸