6 ay 20 günlük bir oğlum var ☺️ dediğiniz gibi gündüz 15 dakka 10 dakka maksimum yarım saat uyur. Böyle kısa kısa uyuduğu için uykusunu da alamıyor o yüzden 3 saatte bir kesinlikle uyumak istiyor , uyumak diyorsam da şekerleme yani 😂😂
Geçen hafta kontrole gittiğimizde neredeyse ağlayacak gibi olup doktora danıştım artık tahammülüm de gücüm de kalmadı , bu çocuk uyumuyor ne gece ne gündüz dedim. Bana dedi ki, bazı insanlar saatlerce uyur yine de uykusunu alamaz bazı insanlar da yarım saat bir saat uyur ama çok dinç olur. Bende kabulleniyorum artık bu şekilde. Ama çok isterdim etrafımda ki kişiler gibi gece yatırıp sabah uyanan bir çocuğum olsun 🥹