selimalpinannesi atesarp İlk başta kullandığı emziğin aynısından mı almıştınız Allah Allah neden tutmaz ki
atesarp selimalpinannesi aynisini bulamiyorum evet yine avent ama bizimki free flow du simdi o yok air aldim alirkende sordum ayni dediler bizimki seffaf airlar ise mat tek sebep bu heralde
kubra00k Benimde ev emzik doldu😀 oğlum 8 aylık ve 0-6 aylık emziğini asla bırakmıyor. Diğerlerinin hiçbirini istemedi. Ne yapalım olsun . Sağlık olsun☺️
selimalpinannesi atesarp ben rast gele almıştım yaa avent die valla hiç çeşidine bakmamıştım fark var demekki🫠