Bize avent free flow hediye gelmisti bende bebegime ilk onu verdim direk tuttu simdi 6-18 air aldim tutmuyor hadi dedik büyük ondan almiyor 0-6 aldim onuda almiyor Allah aşkina farki nedir bilen söylesin alırkende sordum fark varmi diye yok dediler sadece benim gordugum free flow da düz şeffaf airlarda matlik var ve free flow kesinlikle bulamiyorum bu arada mamajoo falanda aldim kullanmiyor asla eski emzigini kullanamazki devamli akil verin nasil çozerim bu isi ben