seda_asan1 ahahha evet öyle aslında genelleme yapmak istemiyorum annemde Kürt benim burası şuan dem parti aldı hak eden hizmet eden gelsin ama ınanın pankartlar kürtce yazilmaya basladı gerçekten Kürt Türk ayrımu yapmıyorum ama azda olsa Türk oldugunuz için biraz böyle o ayrımı hissediyor insan üzülüyor. Halbuki hepimiz bı ülkenin evladıyız ama ben şunu anladım kı ne kdr da bız bır bütünüz desekte buradakı insanlar hissettiriyor özellikle polis asker duyunca bı böyle dahada şey oluyolar. Çok iyi komşularım da var hıc bı zararlarını görmediğim ama polisi askerî sevmeyene de denk geldim. O yönden dogru söylüyosun yabancı görünce baya sallıyolar her konuda 😇