cahillesohbetikestim ben doğma büyüme İstanbulda yaşadım, öyle bir şehirden bitlise gelmek benim için hayal kırıklığı oldu açıkçası. Asla gelişmemiş sosyaö imkan nerdeyse hiç yok bir Tatvan denilen ilçesi var kafa dağıtmalık o kadar. En favori aktivitemiz bim a101 gezmem düşünün snsndhdhd Özellikle merkezdeki insanlar dışlıyor bi yabancı görsün üçü beşten sallıyolar