miniminia bizde 3 kardeşiz ve üçüzmüzün arasındada 1,5 yaş var inanılmaz güzel bağımız vardı şükür hiçte bozulmadı ama şimdiki bebeler bizler değil o yüzden arada fark olmasından yanayım ben ikizlerle yolumu kapattım ama düşünen arkadaşlara başarılar sağlıklar mutluluklar dilerim